Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Siegecrafter Blackfuse 10 Normal ...
2019.feb. 13

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid tizenkettedik bossa Siegecrafter Blackfuse, 297 milla HP-val.

 

Helix Blackfuse volt az egyetlen goblin, akiben megvolt a mérnöki bátorság, professzionalizmus és kegyetlenség kombinációja, hogy kielégíthesse Garrosh igényét a "True Horde" mérnökével szemben. Ízig-vérig zsoldos, Blackfuse szerelme a kreálmányai iránt (és a pénz iránt, amit a konyhára hoznak) örökre a Warchiefhez köti a sorsát.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

Launch Sawblade : Siegecrafter mágneses körfűrészlapot lő egy random playerre. Ez addig fog egyhelyben lebegni, míg egy aktiválódó Electromágnes el nem távolítja.

Serrated Slash : a körfűrészlap secenként 450.000 Physical damaget okoz minden playernek vagy Automated Shreddernek, amihez hozzáér, illetve hátralök minden playert.

Protective Frenzy : minden alkalommal, mikor egy kreálmánya elpusztul, Siegecrafter tombolásba kezd, ami 10 secre 100%-kal növeli a támadási sebességét.

Electrostatic Charge : Siegecrafter periodikusan árammal csapja meg az aktuális tankját, ami 250.000 Nature damaget okoz.

Az Electromagnetic Charge továbbá egy Debuffot is hagy maga után, ami 100%-kal növeli a következő Electromagnetic Chargeból kapott damaget, továbbá 200%-kal növeli a Reactive Armoros ellenségeknek okozott damaget.

Ez az effect 10x stackelhet.

Automatic Repair Beam : Siegecrafter harci öltözéke érzékelőkkel van ellátva, amik azonnal működésbe lépnek, ha sérült Automated Shreddert észlel 35 yardon belül. Ekkor azonnal elkezdi javítani azt az egységet és 5% HP-t tölt vissza neki 3 secenként.

Energized Defensive Matrix : amennyiben mind a 3 összeszerelésre váró fegyvere is átér a futószalagon Blackfuse szerelőcsarnokába, a gép túltöltődik és felerősíti a boss harci öltözékét, ezzel 20 secre 90%-kal csökkenti az őt ért damaget.

Automated Shredder : Siegecrafter periodikusan Automated Shreddereket hív segítségül.

Reactive Armor : a Shredderek egy speciális páncéllal vannak ellátva, ami 90%-kal csökkenti az őket ért damaget.

Továbbá az Automated Shredderek kapnak damaget a környezeti effectekből, mint a Serrated Slash, Shockwave Missle, Detonate! és Superheated képességekből is.

Death from Above: a Shredder felrepül a levegőbe, majd pillanatokkal később szándékosan a földbe csapódik, ez 475.000 Physical damaget okoz mindenkinek 15 yardon belül.

Landolás után a Shredder 5 secre stunnolódik és 200%-kal nő az őt érd damage.

Overload: a Shredder periodikusan shockhullámot idéz elő, ami 200.000 Nature damaget okoz mindenkinek, aki nincs a futószalagon, illetve 1 stack 30%-os damage boostot rak magára.

The Assembly Line: Blackfuse időnként 3 összeszerelésre váró fegyvert szállíttat a műhelyébe a futószalagon keresztül.

Az összeszereletlen fegyvereket a terem északnyugati részén kerülnek a futószalagra és az északkeleti sarokban lévő szerelőcsarnok felé haladnak. Azok a fegyverek, amik elérik céljukat rövid időn belül be lesznek üzemelve a terem délkeleti falánál és a playerekre támadnak.

A csapattagok igénybe vehetik a futószalag előtti szállító vezetékeket, hogy felmehessenek a szalagra és elpusztíthassák a fegyvereket. Amint egy fegyver elpusztult, a másik 2 immunis lesz mindenfajta damagere.

Transport Pipes: A playerek beleugorhatnak a futószalag előtti szállító csövekbe, hogy felkerülhessenek a szalagra.

Pattern Recognition : A transport vezetékek használata után a szerelősor 1 percig képes lesz felismeri a vezetéket használó illetőt és megakadályozza, hogy újra használhassa.

Matter Purification Beam : A futószalagon több helyen is 5 lézersugárból álló lézerfal van felállítva, mely secenként 475.000 Fire damaget okoz mindenkinek, aki hozzáér. A futószalag elején és végén mind az 5 lézersugár akít, azonban a köztes állomásokon mindig van hézag.

Shockwave Missle Turret: a 4 lehetséges fegyver egyike.

Shockwave Missle : A Shockwave Missle Turrettel egy fűrószárakkal felszerelt rakétát lő a terem szélére, amely becsapódása után nemsokkal koncentrikus körökben fúrószárak törnek fel a földből. Az elsők pont a rakéta becsapódási helyből törnek elő, majd egyre nagyobb körgyűrűkben jelennek meg. Ezen veszélyzónák széleti vörös kontúr jelzi.

Minden egyes körgyűrűben az előtörő fúrók 450.000 Nature damaget okoznak mindenkinek.

Laser Turret : a 4 lehetséges fegyver egyike.

Superheated : Az élesített lézerágyú vörös lézerrel célbavesz egy random embert, majd pillanatokkal később ténylegesen lézersugárral kezdi üldözni. A lézerrel felperszelt talaj 35.000 Fire damaget okoz secenként 7 secen keresztül.

Ez a damage 1 secenként stackelődik minden playeren vagy Automated Shredderen, akik a felperzselt talajon állnak egészen 20 stackig.

Electromagnet : a 4 lehetséges fegyver egyike.

Magnetic Crush : mikor aktiválódik, az elektromágnes teljes erővel a földhöz próbálja nyomni a platformon lévő playereket, ezzel secenként 30.000 Physical damaget okoz mindenkinek, illetve magához vonz mindenkit.

Az elektromágnes ezen kívül magához vonz minden lent lévő körfűrészlapot, amik mozgás közben ugyanúgy damaget okoznak minden playernek és Automated Shreddernek.

Crawler Mine : a 4 lehetséges fegyver egyike, összeszerelés után 3 Crawler Mine ugrik le a platformra. A leugráló Crawler Mineok mindegyike fixatel 1-1 random emberre, és megindulnak az irányukba.

Detonate! : mikor egy Mine utoléri a célpontját felrobban, ezzel 225.000 Fire damaget okoz mindenkinek 300 yardon belül, illetve mindenkit feldob a levegőbe.

Break-in Period : aktiválódásuk után az aknák 1 percig fogékonyak a lassításokra, rootokra és stunnokra.

Ready to Go! : 1 perc után az aknák teljesen immunissá válnak minden jellegű stunnra és nő a mozgási sebességük is.

 

 

 

A terem 2 részből áll: a fő platformból és a hátsó részben lévő szerelőüzemből. A fight 1 fázisból áll, az egyetlen változatosságot a futószalagon érkező fegyverek hozzák, melyek ellenünk lesznek fordítva, ha elérik az üzemet. Blackfuse a fő platformon áll és robotpáncéljába bújva bántalmazza a csapatot, ill. periodikusan Shreddereket hív segítségül. Maga a boss és a Shreddes a maguk 2-2 képességükkel nem túl veszélyesek, a komolyabb problémát a hármas packokban érkező fegyverek okozzák, melyekből minden körben el kell pusztítanunk egyet. Ezt egy 1 perces tiltó Debuff (Pattern Recognition) miatt feltváltva kell 1-1 (vagy kezdetben 2-2 embernek) csinálni. A szalagos embereknek annyit kell csinálni, hogy a cső segítségével felmennek az érkező szállítmányhoz és a lézerkapuk (Matter Purification Beam) hézagain átcsusszanva elpusztítják a "megfelelő fegyverelet". A fegyverek összeállítása fix, így lehet előre tervezni. Amikor csak lehet, a Crawler Mineokat vagy az Electromagneteket ajánlott elpusztítani, kivéve az 5. (esetleg igény szerint 8. vagy 11.) körben, ahol be kell engedni az Electromagnetet, hogy eltakarítsuk Blackfuse körfűrészeit.

Fegyver:

Mi fog történni / mi a teendő:

   

Shockwave Missle Turret

:

A narancs szegélyes "porfelhős" körből majd később körgyűrűkből pár sec késleltetéssel fúrók törnek elő, melyeket el kell kerülni. Annyi a dolgunk, hogy beállunk a határra,  kifutunk a poros veszélyzónából és visszafutunk mikor már eltűntek az onnan feltörő fúrók

   

Laser Turret

:

Random embert kezd kergetni lézerrel, amit kiteolni kell. Ezt lehetőleg a platform szélén húzzuk és ne álljunk az általa felperzselt talajra

   

Electromagnet

:

Secenkénti 30K-s damage mellett elkezdi maga felé húzni az embereket és a fűrészlapokat. Erre mehet egy kisebb CD, igyekezzünk távolodni a mágnestől és kerülgessük a fűrészlapokat

   

Crawler Mine

:

Hármasával ugrálnak le és 1-1 emberre fixatelnek. Ezeket kiteolni kell, CC-zni és prioritást élvez a megölésük. Továbbá ezek csak akkor robbannak, ha utolérik a fixatelt emberüket

Siegecrafter termének "alaprajza"

 

 

Tank: A tankoknak végig a fő platformon kell akciózni. Az egyik Blackfuset fogja a platform szélénél ( a futószalag mellett van a legjobb helyen), míg társának az Automated Shreddert kell megfogni legalább 35 yardra a bosstól, nehogy bekapcsoljon a boss auto-healje (Automatic Repair Beam). Blackfuse 17 secenként tol komolyabb spell damages támadást a tankjára (Electrostatic Charge), ami még damage takent is stackel. Ennek köszönhetően 3 stackenként cserélgetni kell. Mikor meghal a Shredder, 10 seces enraget tol (Protective Frenzy), erre nem árt ha van valami kis plusz DefCD. A Shreddert fogó tanknak figyelnie kell a 35 yardra és ajánlott egy körfűrészlapra (Serrated Slash) állítani az addot (ez ugyanis damaget okoz neki). A periodikus AOE-vel (Overload) nem lehet mit csinálni, azonban mikor felrepül a levegőbe (Death from Above), azonnal fussunk ki a megjelenő sárga örvényből majd miután becsapódott, az 5 seces stunnja alatt üssük, ahogy csak tudjuk. Ezeken kívül figyeljük a beélesített fegyvereket és kezeljük őket a fent leírtaknak megfelelően.

DPS: A DPS bandából 2 (vagy 4) ember felváltva fog a futószalagon akciózni, nekik csak arra kell ügyelni, hogy ne haljanak a lézerkapukba (Matter Purification Beam) és a megfelelő fegyvert pusztítsák el. Meleenek az összerakott fegyvereken kívül kb semmire sem kell figyelni. Rangedeknek a bosstól ~ 25-30 yardra (tehát kb. a terem közepén) ajánlott elhelyezkedni (de nem stackelve). Siegecrafter ~ 10 secenként körfűrészeket dobál 1-1 random ember alá (Launch Sawblade), ezeket egymás mellé kell pakolgatni és nagyon nem ajánlott hozzájuk érni. A Shreddereken elég komoly shield van (Reactive Armor), így Multi-DOTolni csak a proccok miatt érdemes. Ez alól az az 5 sec kivétel, amikor a felrepülés után (Death from Above) földet ér... ekkor 1-2 komolyabb spellt hozzá lehet vágni. Időnként a Shreddertől kapunk egy komolyabb AOE-t (Overload), ettől nem kell megijedni. Természetesen egész végig figyelni kell arra, hogy milyen fegyverek lettek összeszerelve és a fenti táblázatban leírtak alapján kell kezelni őket.

Heal: Kezdésnek a bosstól ~ 25-30 yardra (tehát kb. a terem közepén) ajánlott elhelyezkedni (de nem stackelve). Siegecrafter ~ 10 secenként körfűrészeket dobál 1-1 random ember alá (Launch Sawblade), ezeket egymás mellé kell pakolgatni és nagyon nem ajánlott hozzájuk érni. Időnként a Shreddertől kapunk egy komolyabb AOE-t (Overload), ez előtt azért nem árt felhealelni mindenkit. A Shredder tankja minden ilyen AOE után picivel nagyobb damaget fog kapni, de ez nem annyira vészes. Ezen kívül Siegecrafter 17 secenként tol komolyabb damages spellt a tankjára (Electrostatic Charge), ami minden alkalom után egyre jobban fog fájni, szóval figyeljünk rá. Minden alkalommal, mikor egy Shredder meghal, a boss 10 seces Enraget tol (Protective Frenzy)... itt megintcsak jobban kell healelni a tankot. Természetesen egész végig figyelni kell arra, hogy milyen fegyverek lettek összeszerelve és a fenti táblázatban leírtak alapján kell kezelni őket.

 

 

 

 

Tank Heal Dps
     
Majd ha bekerült... Majd ha bekerült... Majd ha bekerült...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016